Älsklings broder.

2009-12-01 @ 23:20:14

Joho en lång arbetsdag idag resulterade i en timmas sömn på soffan när jag kom hem. Jag hade tänkt träna Core Cirkel idag oxå men var sen med bokning och hamnade på reservplats så gjorde ingen chansning. Och ärligt talat kände jag bara för en mys dag.

Nu har min kloke och härliga bror kommit hem efter att nästan ha sträck kört från Bergen. Han kom och hämta upp mej så åkte vi och handla lite gott och laga till en brak middag i sandviken.

Mamma och jag tog ett glas vitt vin.. Jag är ju ingen fantast av vitt vin.. Men det här var helt Ok faktiskt. Mamma var eld och lågor över att brorsan kommit hem tror jag, jädrans vad hon babbla på :)

Hade egentligen tänkt åka hem och sova i min egen säng. Men David ville visst ha gemensam frukost med syrran imorrn och vägrade skjutsa hem mej. Så nu får jag sova kvar :)

Har ingen sladderi, så det blir utan bild idag med.

Imorgon blir det Linköping och handling för hela slanten. Jul pynteri och klappar, mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback