God morgon!

2009-12-11 @ 11:30:53

Igår hade mina sjuksköterske kollegor lite julbords knytis hos Malin i Karsmirsborg. Riktigt mysigt!


Söta Enzo & Ella fick oxå va me förstås=)   Värdinnan med magen.. Börjar närma sig:)  Glögg:) 
                                Julbordet.

Idag är jag ledig vilket känns jävligt skönt! Ska ha en riktig bullmamma dag, här ska bakas! Känner att jag blitt lite dålig med den biten så nu är det dags och fylla opp.

Vid fem ska jag förstås till TR och ge allt, så ska ladda riktigt och bränna bort gårdagagen kalorier:)

Oheej, det är ju idol final ikväll med, vilket betyder en hög med favorit brudarna kanske en bit mat och minst ett glas vin. Annars ska jag bespara min lever denna helg, den kan nog vara värd det:) Höhö.

Denna helg är det alla fall dags för mej och jobba. Självklart ska denna lucia helg visst inefatta Cosmic drift stop, vilket innebär att vi kommer få plocka fram alla gamla pappers jornaler och diverse listor för att skriva och läsa handskrifter. Tänk att man hade det så för bara några år sen! Hej hej för datorer och den fantastiska utvecklingen!
 
Jag jobbar även lucia dagen, funderar på och glittra till det lite och ordna ett eget lussetåg för att få till en bra stämning. Kanske. 

Nehe nu ska här degas! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback