Närmer sa! :)

2009-12-28 @ 22:54:45

Idag hade jag Jannike, Max o Calle på en snabbis besök. Förmodligen får jag se dem mer på söndag!:) Så härligt och se lilla guldklimpen Max. Vad barn växer fort!!!

Kvällen ägnades åt jobb, kännde mej nästan lite ringrostig efter tre dagars ledighet men det kanske är för att jag vet att jag efter morgon dagen gårpå FEM dagars ledighet!! =) Åh så skönt. Funderar på och boka in mej på en massage och verkligen bara njuta och återhämta mig ordentligt! =)

 
ÅÅååh nu börjar jag få riktigt seperations ångest igen. Nu ska bror snart åka iväg till grannlandet igen och fiska ute på haven i flera månader!!. Så imorgon ska det mysas med mamma & David hele kvällen. 

Igår hade vi kalas hos Carro för henne och Jojjo. Oj vilket kackel det var! Men trevligt och massa mumsigt. Emma & ja tog förstås lite söndags vin! =)

go pizza.  Sossi och Ninis.  Bella kom med ett stadigt flak. Skapligt sugen!! :P  Tuvis i julklapps mössan. 
                                          Emma o vin



Hum orkar inte stå o koka ihop nån matlåda imorgon. Men har fått fertish för barnmat. Vissa sorter e riktigt goa alltså, får nog bli en sån! Jag rekommenderar alltså barnmat. Smak! Nehe dags o sova !

Puss o kram.


Kommentarer

Postat av: Maja.K

Haha BARNMAT!?Jag kan säga att jag har aldrig hört någon säga att de tycker om barnamat(förutom jag och min fam)rekomenderar kycklinggrytan..och den ska va kall..=)

2009-12-29 @ 23:08:40

Postat av: Sandra.

Mm nästan all barnmat är godast kall ju! =) Fint ju Maja. Tack för Xanoren:P

2009-12-31 @ 14:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback