Dags för partaj... (igen:P)

2009-11-28 @ 15:01:02

Hallå!

Igår blev det en sväng på stan med Marie. Blev en ny klänning, stumpbyxor, läppglans och underkläder... Wööhej=) Körde mitt fredags pass och det kändes verkligen att det var ett tag sen som jag spinnande. Huvale vad jobbigt det var.

Marie=)        


Kvällen tillbringades hos Frida med flickorna och den där Grekiska pannan blev succé! Mariette åkte ur idol och det var allt på tiden!


Brudarna läser nått mycket spännande....!      Grekiska panna.
Caroline fick bli min nattkamrat hon somnade som en stock. Själv vet jag inte vad jag höll på med inatt, sov riktigt oroligt och drömde massa konstigt och glömde att ge mina patienter sina läkemedel. Måste vart nått tokigt vin vi drack igår? Dessvärre vaknade jag inte förrän halv ett och fick lite små panik.

Nu har jag precis dragit ett litet pass på Nervis med Elin. Provade även på nya solariet på Solpoolen. Kändes som att jag la mej i ett rymdskäpp och kunde inte tänka på annat än malignt melanom. Men brun vart jag allt!

Nu ska jag snart dra fram dammtrasan och rafsa över min lägenhet tills det är dags för galelej här hemma. Ikväll ska det kalasas. Blir både med flickera och en del grabbs. Spännande.. Ser ut som det är mkt folk som ska ut idag så det kan nog bli en bra kväll.


Kommentarer

Postat av: Milla

Tell me!!! Hur har ni gjort den grekiska pannan....fiiii fan va den såg god ut!!! =D

2009-12-01 @ 13:12:18

Postat av: Milla

Tell me!!! Hur har ni gjort den grekiska pannan....fiiii fan va den såg god ut!!! =D

2009-12-01 @ 13:12:30

Postat av: Sandra

Mm så gott Milla. Här har du receptet. Jg hade på soltorkade tomater och svarta oliver oxå!



http://www.kokaihop.se/recept/grekisk-pyttipanna-2

2009-12-01 @ 23:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback