En dag på zoo.

2009-11-17 @ 00:02:02
Tjofadderallan!

Trodde jag skulle bli galen på mig själv inatt! Vad vidrigt det är och bara ligga och snurra runt i lakanen, titta på klockan, räkna ner timmarna.. Tror klockan var halv tre sista gången jag tittade på den! Så var jag självklart trött som en gnu när mina tre klockor tjöt. Snoozade lite och tyckte jag hade pejl på läget tills min mobil ringde från privat nummer! Jävlar! 6.55! Yrade nått till Christel i andra änden och la på. 7.05 var jag alla fall på jobbet. Tog alla fall på mig lite mascara & kajal för att inte höra nån flina åt mej. Kaffetorsk i kannan. Finns det värre mornar än dessa.? Jag piggnade tillslut till och var fit för arbetet. Skönt efter en lång helg och dela upp den stora massan på hälften, det vart lixom en behaglig dag i lagom tempo =)

Idag tog jag mig i kragen och gav mej på ett body pump pass efter två veckor utan träning. Hujedamej jag trodde jag skulle dö första halvtimmen.. Fesade som tusan med vikterna så man kunde nog tro jag gjorde mitt första pass. Känns som mina lungor är fyllda med infiltrat!?.. Boten måste nog ändå va o träna o rensa ur smetan :P Kände inte att det fanns en rätt person och be diagnostisera mig idag. Cilla & Emelie fick alla fall ta fram stetoskopen och lyssna lite, men det var rätt rent klockspel där inne:)

Har bokat upp veckan med späckad träning så på onsdag borde jag kunna köra lite spinning. Imorgon blir det Core Cirkel!=)

Marej och Caroline har vart och myst hos mej ikväll. Tittade på en massa gamla bilder och kom nog fram till att vi alla ser jävligt mycket bättre ut än vad vi gjorde för några år sedan:P Och jag kommer nog förbli blond!=)
Så såg vi på paradise hotel. Herregud, så dem styrde igår. Tur man inte är med i sån där såpopera alla fall! Sexa runt så där offentligt i tv va va?!

Hum imorgon är jag ledig. Har ringt och skällt på min hyresvärd så nu hoppas jag fasen han kommer som lovat vid tolv och fixar ordning på mina skavanker! Sen ska jag fixa i ordning med min bil och köra iväg den för försäljning. 

Min älskade Marie har laddat hem några Greys Anatomy avsnitt så får se hur många avsnitt jag orkar se nu innan jag slocknar. 

Blev inga vidare bilder. Men här är vi :O)Sommaren -06? -07?Marie!=)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback