Lugn lördag.

2009-11-15 @ 00:32:39
Vilken fantasiskt lördags kväll. Det var precis vad jag behöve.

Slutade vi tre idag.. Självklar intogs en eftermiddags lur på det, mm vad skönt!

Carro, Nina och lilla Tuvis kom till mej. Var nog länge sen jag åt en sån god middag. Det bidde: Potatisgratäng, fläskfille, bea & rödvinssås. Värsta nyårs menyn, och den la sa som bomull.
Sen kom Elin & Marie. Så en mycket mycket dålig film, "Take". Nån slags drama film, men blä vad seg och trist men som alltid måste alltid sluten på alla filmer ses hur dåliga dem än är.

Påtal om nyårs meny. Nu planeras vår nyårsafton. En del av oss tjejer är riktigt sugna på en nyårskryss, men vi får väl se om vi lyckas övertyga hela truppen. Annars funderas det på ett kalas ute hos mor i Sandviken, ser ju hela stans dunder och brak på himelen då ju. Meen en kryss skulle vara riktigt kuL!

Nu ligger Carro här i min soffa, ser ut som att jag kommer få bära henne in i min säng faktiskt. Hon lossas som vanligt vara på allerten, men jag har nog märkt hur hon slocknar ifrån.

Lite sovmorgon imörra sen blire en jobbarekväll..


Flickorna hos mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback