skön måndag.

2009-11-23 @ 23:00:29

Dags för lite uppdatering igen då!

Nu känns det som jag äntligen börjat bli friad från min eländiga viros. Ikväll har jag jobbat efter en tre dagars ledighet och det har vart en riktigt bra måndag. Den har lixom bara flytit på. 

I lördags var jag som sagt hos kusinerna o firade deras födelsedag. Mycket trevligt och få träffa min goa släkt. Men självklart saknades min bror. Men snart kommer han hem, och nästan en hel månad ska han va hemma!! =)

Sen lydde jag inte riktigt min order utan visst tusan vart det galelej i lördags oxå:P Men lixom i lagom tempo:P
Karin, Carro och jag kalasade till det hos Jennie. Var riktigt kul även om vi inte blev så många som var tänkt, men då kunde vi unna mer intensiv tid för varann:) Blev förstås Singstar och Karin introducerades i detta för första gången. Sedan bar det iväg till Palle. Och jösses va kul vi hade där. Natten blev på hemmaplan med Carro & en äggmacka. Inte ett dugg fel! =) Och sen vaknade vi upp pigga som prinsessor.

Det börjar närma sig advent så jag ägnade mej åt söndagsbak. Lussebullar. Och jaa! Tre påsar saffran i degen, förstås. 35:-/påsen= dyrt. Men gott som tusan. Halva blev fyllda med mandelmassa, mycket gott. Självklart spelade vi loss julmusik tsm med bakerit.. Oh så redo jag är för julen!!

Sen kom Jennie, Frida, Elin och Emma. Och då åt vi fläskfilé gryta, mm va fint! Njaa Emma Veggi, åt potatis o såser hon hett i kylen. Kött fi fan!!? =)

Söndagsfilm blev senaste Wallander, helt ok. Men inte som Falk filmerna förstås =)

Snart dags för bingen. Ska prova på Maries tips o ta en Panodil o se om jag knoppar in snabbare.

Twins party! Min mormor o jag=)Emma & Malin.Ups!:PMorfar =)Skål! Vrål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback