- 300 kr.

2010-04-15 @ 23:17:48
Solen visade sig till slut med stor glans idag!! Har suttit i solstolen hemma hos mamma och guttat.

Blev en liten sväng till stan för att bla hitta present till bror som fyller år på lördag. Hoppas det duger. Inte lätt och veta vad som passar till honom.

Fick sota för min dumdristighet när jag ställde bilen på gatan utanför en "snabbis," fick sedan se att Botlisa varit där och lagt en räkning på 300! Tackar :P

Var även på besök på gymnasiet till Sofies sallong och färgade fransarna, blev riktigt bra.. kalas bra till semester och sommar ist för mascara i hela ansiktet när man vill va strandfräsch =)

Hade tänkt göra lite andra ärenden men blev en biltur till Skaftet för att hämta en sjuk kusin till vårdcentralen. Stackarn kunde knappt prata för att halsen var helt igen tjockad.


Igår vart det stor lycka i Sandviken när David ääntligen kom hem. Både mamma och jag blev så glada så tårarna spröt. Hade en myskväll med hemmagjord pizza och fiskesnack. Pappi hade varit sååå stolt över min kära bror <3.





Han hade med sig fulla kylväskor med dem största torskfilérna jag nånsin sätt! Härligt. Jag stinker fisk idag efter att ha hållt på och fryst ner och delat på dem stora maffiga sakerna.

Ikväll har jag varit med David och grabbarna ute på lillön och försökt få öring, dock utan resultat.



Hej svejs!

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Att han har intresse av att fiska när han jobbar som fiskare, jäklar vilka filér! Gott :)

Puss på dig

2010-04-16 @ 08:31:05
URL: http://isabellewester.blogg.se/

Postat av: Sandra

Fina fiskar! Usch trist med P-bot, du ser till att få en om året ungefär lr? ;) Fast sist var det väl fortkörning? Mys med brorsan!

Kram

2010-04-16 @ 13:10:34
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback