........................

2010-04-24 @ 12:21:10

Vaknade av strålande sol så det blev ut till mamma och åt frukost på hennes altan. Mysigt.
Har precis lagat till 25 pannacotta åt mamma då hon ska galelej i Sandviken ikväll.



Ska alldeles straxt åka till jobbet. Jag hoppas på en hanterbar kväll :)

Usch för människor som njuter av skvaller och av andras olycka! Måste finnas bättre intressen än att älta och bry sig så dant om andra. Usch vad jag ogillar skitsnack och jidder. Det är bara synd om dessa människor.
Som lite mer erfaren om livet... Jag lovar att det finns viktigare saker att lägga energi på!
Och en dag kanske ni blir varse! Usch! 
Jag väljer då människor jag vill ha nära med omsorg:)

Ha en bra lördag hörrni..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback