Explosion!

2010-04-22 @ 21:08:14

Jag hatar konflikter, jag sätter mig oftast inte gärna i dem. OCH jag löser dem helst! Men nu är jag i en. Önskar att jag kunde spola tillbaka tiden just nu! Usch. Magsår???
Det är inte lätt och alltid veta hur man ska gå tillväga fyfy och man hamnar i dilleman!
Fan fan fan fan fan fan fan fan fan.......

Körde ett spinningpass efter jobbet, trots att jag gärna hade slocknat LÄTT på soffan. Men det gick riktigt bra i alla fall. På mätarn sen hade jag gjort av med 450 kcal??:S Typ den lunch jag satte i mej som bestog av ett par potatisar och sås? Nått kött hann lixom inte med och tuggas på dem minutrerna. Ännu mer magsår!?
Hela expeditionen är full av människor. Denna vecka kom nya AT-läkare och några läkarstudenter. 
Kan säga att denna vecka gjorde det inget med extra trängsel. Och jag kan höra lite extra "tjat" och bli störd mitt i allt kaos :)
 
Jag verkligen ogillar när träningsinstruktörerna vrålar mest när det e som tyngst.. -Kom igen kämpa hårdare imorgon är det fredag & helgen väntar! ................. Jo men tackar ja! Hallå jag jobbar i vården och min väntade helg består enbart utav jobb...! Grymt.

Slutar tidigt imorgon och ska ha en sk K-dag. Och på lördag så börjar jag sent så imorgon blir det fredagspasset och sen hoppas jag på lite grillning. Dvs om det inte snöar:)

Befinner mej åter i skogen. Så härligt! Bortom cicilisationen, biltuten och avgasodörerna:) Just nu håller jag på att baka bröd.. straxt klara från jäsning. Fint ju!


// Sandra


Kommentarer

Postat av: Sandra

Hahaha, nej den lunchen var inge vidare idag, satsa på potatismos nästa gång ;) Man kan ju skratta åt det såhär efteråt men när du börja trumma med handen i bordet....ja va säger man en stressig lunch på sjukan. Trevligt att det finns nåt positivt som nya trevliga AT-läkare att trängas med i kaoset men själv kände jag mig som ett åskmoln på exp idag ;)

Hoppas de löser sig med konflikten. Kram

2010-04-22 @ 22:51:09
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback