Godnatt.

2010-04-13 @ 23:04:05

Bland det värsta jag vet är att tass med arga människor. Då menar jag den sortens obefogad aggresivitet. Lixom den där skrämmande. Huvale. Inte ok.
Hela jag blir som en stel pinne och blir bara tom och oklartänkt av sånna situtationer.
Så det så...


Sprang hem efter en jobbaröverdag... IGEN... Svepte i ett par slevar mat och skuttade bort till Björklundsgatan för ett hedersuppdrag :O) Barnpassning med den sötaste & gladaste ungen. Gick finemang :)



Så efter det blev det spinning, skönt. Men mycket folk valde nog promenad i solskenet idag, många cyklar stog utan chafför i salen.

Sprang hem till DH med Caroline, blev en stadig tallrik havregröt och äggmacka till detta. Carra stanna dock inte över natt idag. Så nu mina vänner sover jag nog om sisådär fem minuter :) Zzznark va trött.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback