Gung gung.

2010-04-21 @ 22:06:01

Skyndar hem och glädjs åt att hinna slänga sig på soffan. Men nej då! Då vare hockey skit igen! Va fan kan dem inte visa sporten på nån annan kanal en femman! Dåligt.

Hade inga överbeläggningar idag. Jag var jäkligt tacksam. Dock drababdes hela datorsystemet av haveri och det gick inte logga in sig på någon dator. Inte på hela sjukhuset. Jag lyckades vara inloggad på en dator så där imellan fick tre sjuksköterskor springa med pillerburkarna och ut till patienterna.
Det var tydligen något stort virus. Jag hoppas IT har funkat det tills imorgon. Annars vill jag helst inte vara på jobbet.
Det är smidigt med datorjournal men mycket skört när det inte funkar som det ska!!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback