Helgen.

2010-04-12 @ 00:03:50

Fredagen spenderades i Sandviken med några av favorit tjejerna. Vi lagade en jätte smarrig grillbuffé. Maja var snäll och söt hela kvällen. Hon fick även följa med på en liten kaninsafari.

Handling på coop.Ja & Maja myser medan mamman grillar =)grillmästarn.Kaninerna.

I lördags provade jag och Elin på ett afropower dance pass, riktigt kul! Oh herre vad jobbigt det var. Men härligt sett att träna på. Jag och Elin har beklagat oss idag för denna enorma träningsvärk som satte sig i ben och rumpa. Kanske blir en svängom på onsdag med. Prova hörrni!

Jaa fortsatta lördagen jäktades för fest. Jag är sån tidsoptimist! Vid fyra tiden anlände ett hie till mej för lite förkrök och sedan forsatte truppen till Kanotklubben och födelsedagsbarnet Ricke!
Vart en riktigt kul kväll. Mitt deltagande i ölhävartävlingen gjorde nog ett extra sprätt i knoppen. Men grupp ruter tog hem segern!!! =)

Hos mej

Tre dagars ledighet går fort. Nu väntar en veckas jobb och två helger i rad med arbete. Nu får jag ta det lugnt ett tag!! I veckan ska min kära kära bror anlända till sverige! Ååh vad skoj! Ska krama honom hårt när han kommer hit, han är saknad!!


Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback