Hipphipphurra!!!

2010-04-09 @ 13:23:29
Ja må hon leva ja må hon leva... Hipphipp hurra för idag fyller bästa Bella 24 år!
Ett år kvar tills bauta 25års kalaset!



Ida har jag gått på en underbar tredagars ledighet, fantastiskt!
Började dagen med nervpressen för att träna, hum gick inte så bra med huvet fullt av snor. Jag intog solariet istället =)

Funderar på att ta en kik in på Vero moda och se om jag kan hitta nått magiskt tills imorgon. För då bär det av med fest igen. 25-års fest till Rickes ära på kanotklubben. Kul kul!
Får ta och rota i garderoben först kanske:P Har väll egentligen något som duger... :)

I em ska Bella, Maja, Carro & jag ut till Sandviken och tutta eld på grillen för en härlig grillbuffé! =)


Bra skit!
Cheryl cole - Fight for this love
Jason Derulo - In My head
Kato - Turn the lights off


Imorrn ni ska jag prova på Afrpowerdance... Spännande.. Känns som man lixom hoppar plattångandet då va?:P

Ha en bra fredag hörrni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback