När knoppar brister...

2010-04-18 @ 22:57:06
Igår fyllde min bror 21 år. Blev galelej i Sandviken. Mor hade gjort superb mat och vinet passade riktigt bra denna kväll. Stackars morfar kan nog inte hört många ord under kvällen när folket slogs om ansvaret för Spotify.
Jag blev riktigt sugen på att följa med grabbarna in till stan och dansa lite på Pallet. Och så blev det oxå.
Mötte upp Zandra & Jennie där inne.



Inte många lördagar jag brukar vara så redig en lördag kväll. Men wow vilken koll jag hade på läget:P Måste nog bli mer sund i mitt drickande...

Straxt efter två tog vi taxi tillbaka till Sandviken. Preparerade med vatten och bananer. Imorse vaknade jag på topp, och har sedan varit det hela dagen.

Har typ bosatt mig här ute i skogen. Ikväll har även Sara varit här, så var tvungen att träffa henne innan hon åker tillbaka till Norge igen.


En dags arbete på långhelgen. Sedan blir det en dags ledighet :)

Nu ska ja boka in mej på veckans träningspass.. sen godanattos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback