Lång - Fredag?

2010-04-02 @ 23:52:53

Min långfredag känns ändå som det blev en ganska snabb fredag. Kollade på klockan vid tre på jobbet och tänkte att här ska jag vara ett par timmar till ja! Men svich så sprang klockan iväg. Hann inte ifrån jobbet tidigare men däremot hann jag hem till Bella innan alla gästerna dragit.

Vi hann se världens bästaste roligaste Solsida. Fy bubblan vad bra det är! Hoppas det kommer fler avsnitt nu bara..

Min fredag blev även kortare pga av att jag inte alls orka upp när första signalen på klockan plinga. Nepp straxt innan elva steg jag upp och kände mej lite halv stressad. Men skönt vare :)

Hade en himla trevlig kväll igår, kändes som fredasmyset. Emma kom på besök och tjejerna uppsamlades hos mej. Mamma kom först förbi med/på viltsvinsstek och en mumsig brunssås som passade mej o jennie kalas efter vår tredagariradsspinning:) Vi inhandlade sedan en massa godis. Och sedan kom jag på att jag faktiskt hade en Lindmans lådvin i skåpet så självklart började vi småpimpla.
Carro och Emma lämnade mej sist vid halv ett tror jag och då somnade jag nästan som en stock.

Imorgon väntas kalas. Blir förfest hemma hos mej och troligen vidare en gata upp till Per! Jag undrar var vi sedan ska vidare, känns som det kan bli kö vart än en går.

Mjaaha vad annars... Jag längtar massa efter min bror. Idag är det två veckor tills han kommer hem!

Bäst och försöka sova för imorrn går inte att frångå ringningen vid 5.30.
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback