Latmasken

2010-04-06 @ 20:42:52

Inatt har jag sovit som en kratta! Det kändes som att min hals var full av myror. Host host. Tog igen lite
skönhetssömn efter jobbet. Har fått tillbaka nån slags flussa i kroppen. Nu när jag hade värsta bra veckan framför mig med flera lediga dagar och kunna träna. Nope. Bara och lägga ner.

Har lagat till den där kålpuddingen som aldrig blev av förra veckan. Fy faan vad det är gott ni. Mamma satte sig i bilen dirr och bjöd in sig på en middagsbit.

Nu har vi oxå bokat in en weekend resa till Bergen, Norge. Ska besöka min kära bror och Sara. Ska bli såå kul!

Imorrn har jag alla fall en ledig dag. MÅSTEt på schemat är polishus besök. Måste se till och skaffa pass så det inte blir en repris och får åka ända till Nyköping för o skaffa tillfälligt pass =)

Nu blire DH och soffhäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback