liiite senare

2010-04-01 @ 16:32:58

Då har jag gjort stan en sväng. Jakten idag var presenter till Bella som ska ha kalas imorgon. Hoppas att det duger åt fröken =) Tyvär jobbar jag kväll imorgon så jag hoppas jag hinner titta förbi en sväng alla fall...

Bellan och Majan.
Hur som, fanns mycket fint i butikerna. Men jag försökte att inte frestas. Pengarna måste sparas till vår utlandsresa i slutet av Maj! Va jag läängtar.


I veckan har mina gardiner kommit på plats och påskriset är klaffat!
Litet smakprov på min nya vårkollektion. Rosa rosa! =)

Blir som sagt både jobb imorgon kväll och på påskaftons dagen. Men ledig på söndag. (Verkligen smidigt med eget schemaläggande). Så på lördag blir det förstås partaj med tjejorna och vår kära hemvändare!
Tror jag ska ha den här klänningen på mej då, ska bara se till och göra den lite kortare med symaskinen ikväll.


I lördags tillbringades kvällen på Vallonen och en hel drös med härliga Överumare. Jag var helt lyrisk, så kul och återse allt folk. Dem tre födelsedagsbarnen hade ordnad allt jätte bra. Inte var gång man står på scen och sjunger Linda Benngtzing låtar för 60 pers dock men vad göra man inte när det e tävling=)
Ni som känner mej vet att hon inte är bland mina favorit artister :P
Bra kväll alla fall!
Malin 30-årÅsa & Cillapaketinslagning med varsin hand.Kär vän på äterseende! Jenny! =)Glada grabbar.Mange 25-år med födelsedagspresenten på skallen.Dans dansa.



Var även och hälsade på i Jennifer och Henriks nya lya förrut. Ojoj vad fin!! Vill oxå ha. Men måste nog hitta mej en karl först innan jag har råd och bo så fint.


Nu ska jag byta om till spinning kläderna! Idag ska Jennie peppa iväg ett par kalorier.

Mors mors!


Kommentarer

Postat av: Sandra

Din lya är ju supermysig Sandra, bästa ungmölyan ;) Påskfint har du lyckats med också!

Kram

2010-04-02 @ 18:21:15
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback