Platti platti

2010-04-29 @ 23:08:49

Idag har det varit mycket på en och samma dag och som vanligt är jag tidsoptimist, vilket resulterar i mycket stressande i sista sekund.

Sov någon kvart extra idag efter som att jag inte var ute på avdelningen. Fixade med förbättringsarbetet. Sedan bar det ut till tvätteriet, som representerat hygienombud. Kanske lite intressant men hade gärna velat haft med någon mer från avdelningen. Då jag inte är den som är proffs på hanteringen/beställningen av tvätt. Slutumsumarum alla fall- jag skulle aldrig vilja jobba där en dag.. :)

Efter detta var jag på föreläsning om hygien och smittspridning.. Lite mer intressant. Sprang vidare på avdelningsmöte och kom hem från jobbet vid fyra tiden.

Stress hemma och fixa. Sedan åkte jag och Emeli till Fängelsegatan och hälsade på Cambridge klubben och köpte  på oss en veckas påsmat.. Det här går inte längre!. Det är gott med mat och jag gillar vin, trots hård träning under en längre tid händer inget på vågen. Så ja nu ska vi hjälpa fläsket på vägen. BORT! Nån liten valk mindre till sommarn alla fall. Blir nog 10 e Maj som metoden körs av stapeln igen :) Wish me god luck! =)

Vi fick oxå ställa oss på den där specialvågen och mäta kroppspropotionerna, så visst finns det en del fett massa och ta av :) Dem procenten muskler lär väl dock även ryka med i denna nedbrytningsprocess :P
Blev förundrar över hur många äldre som klev in i den där lilla butiken.. Nån man bar även Waranhalsband.. Kan det verkligen vara bra för dessa kroppar och utsätta sig för mån tro ?

Efter denna lilla shopping, gasa jag genom stan till TR för ett tungt spinningpass. Puh.. Vidare till Bella och dit kom senare gamla Ekström på besök!

Nu har brosan åkt tillbaka till Norge. Men på torsdag flyger vi till Bergen och hälsar på dem! :)





Kommentarer

Postat av: Isabelle

Platti platti.. du kanske ska ta och ringa Bingo?

2010-04-30 @ 22:08:55
URL: http://isabellewester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback