sol regn sol regn...

2010-04-23 @ 16:12:32
Jag ska snart iväg & träna. Men vem mer än jag slarvar bort sina spinningskor? Dem är helt borta.

Fick en del gjort idag på jobbet som man annars inte lyckas hinna med. Får se till vilken nytta bara.. :)

Jaha träning ja. Ska snart knalla bort på TR på bodypump + spinning. Hoppas att jag lyckas gå mellanregnskurar!

Pratade precis med min bror, jag försökte tvinga honom att laga mat med mej. Men han är verkligen den typen som lixom inte kan bestämma saker. Nej så nu har jag inga planer för fredagskvällen.
Hoppas att jag lyckades ge honom lite dåligt samvete, jag kan va bra på det ibland:P

Vännerna har dragit till Göteborg & några till Linköping. Spurs vad Bella gör? Hade tänkt att hon skulle följt med till Sandviken... :)

Men nu vet i hunna va jag ska hitta på som sagt... Egentid... Tråkigt va, jag känner mej så väl ändå.

Kanske återkommer. Annars ha en trevlig helg.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Kom opp till femman o gör mig sällskap inatt ;)

2010-04-23 @ 18:42:16
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback