Tjo

2010-04-04 @ 20:40:57

Oj vilken bakis dag jag haft idag. Får små flashbacks från igår. Ni vet sånna där OHNEJ situationer, scenarierna dyker upp framför en. Jag tar mej för pannan. Shiit. Tror inte det är alla som lyckas så som jag... Tänk så man bär sig åt. Grejer jag aldrig skulle säga eller göra nykter. Men jag lyckas :)
Kul att jag orsaka ett samtalsämne dan efter, kanske .. :) Haha.

ferreFrida o jaSkåla med champange!

Vart förfest hemma hos mej. Hela lägenheten var full med glada tjejer. Och rätt som det är plingar det på dörren och fler tjejer dyker upp. Och kors i taket står Isabelle i min hall med Champange flaskan i största hugg i en riktigt het outfit! Hela jag rös och jag blev helt exalterad.
Vilken överraskning. Bara att hon dök upp gjorde det mesta hela kvällen:)

Vi knallade vidare till Per och fortsatte kalasa där. Vid elva tiden begav vi oss till Palle och där var knappt kö. Kom även in på Sahara.

Idag har vi hängt i Bellas säng och soffa större delen av dagen. Nu ligger jag hemma i min egen soffa och väntar på Davidsson så blir det romantisk stund och film häng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback