Trötter.

2010-04-28 @ 17:15:42

Oj vilken dag! Den avslutades med ett långt sjuksköterske möte & kom därför hem sent. Hade tänkt mej en afropower dance, men är inte alls upplagd för det nu. Kanske får bli något mer lågintensivt som en promenad.

Löneförhöjningen ja! Jo visst blev jag lite rikare framöver & ska väl inte klaga :) Men ännu är jag inte nöjd det lär väl dröja ett par årtionden eller aldrig innan vi sjuksköterskor kan bli det...

Jag fick ytterliggare besked om förlängt vikariat vilket kommer innebära att jag passerar tvååring! =)

Kom på att jag visst ska på något studiebesök genom hygiengruppen ute i tvätterit imorgon. Tusan vad spännande...;) Jag ska alla fall ha som uppdrag att spana efter vår försvunna avd telefon ;) Blir en del föreläsningar oxå.

Ikväll ska jag ut till skogen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback