Tugg tugg.

2010-04-20 @ 22:36:48

Jag har hunnit med mycket nytta idag. Först lite lapning i solstolen, med mycket kläder så var det skönt trots vindarna.

Sen körde jag mamma till jobbet. Inhandlade penser och pelargoner på Blomsterlandet. Jag ville vara ute så mycket som möjligt och passade på och göra fint i trädgården i Sandviken. Ordnade ett litet land och planterade, tog stora spaden och grävde runt i stora trädgårdslandet inför plantering. Hittade oxå massa morötter  från förra året:) Och massor av mask.

Sen åkte vi till simhallen. Jag simmade en kilometer och tog en solstund i solariet.
Efter detta blev en långpromenad med Caroline. Vågade inte vistas mer än ute med henne:P

Mellan detta hanns även två tvättar med. Rätt bra tycker jag! =)

Nu har jag sett DH och Cogar town.

Imorgon är det dags för jobb igen. Jag hoppas att överbeläggningarna lugnat ner sig!!! Det har varit otroligt ett tag.

Blev ingen joggingtur idag men kanske imorrn.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback