Så där ja, premiär doppet klart!

2010-04-26 @ 21:44:55
Jag är inte den som är rädd för spindlar men usch... Igår kväll kände jag att nått sprang vid min fot, jag trodde tusan att det var en stor råtta först. Fy det var den största spindeln jag sett!! Jag skrek ut!
Bildbevis:


Idag har jag haft en underbar dag. Mycket solande. Bella, Maja och Caroline dök upp vid elva tiden. Vi glassade på altanen. Maja är alltid lika underhållande. Jag har kommit på en egen sång om korv som hon verkar gilla väldigt bra. Jag kan spela in nån gång så får ni höra. Uppskattas säkert av alla barn =)
Maja började idag med nån fräsig grimas här e den:



Bella är värsta pillerskan.. Alltid hittar hon nått som kan klämmas:


Eftersom vi redan bestämde igår och jag hade skrivit i mitt status på FB gick det ju inte & ändra på planerna om premiär doppet. Till och med Bella sprang i plurret. Åtta grader! Men det var inte så otäckt som jag förväntade:)

Jag kaster mej i!

Efter badet stekte jag raggmunk för en hel armé. Jag har nog aldrig stekt så många raggmunkar! Men oj vad fint det är, känner mej fortfarande mätt.



Nu sitter jag här ute i skogen igen. Ensam och har hyrt en film som jag tänkte se. Motherhood med Uma Thurman, den verkar vara bra.

Bror tyckte egentligen att jag skulle följa med honom på kvällsjakt och skjuta vildsvin. Men när jag fick höra att jag var tvungen & sitta helt stilla & tyst i tre timmar så kände jag att det inte riiiiiiktigt var min grej. Kanske nån annan gång...

Kommentarer

Postat av: Emeli

Fy fasen vad kallt det måste ha varit!? burr Du e inte klok sandra! :P Dom där raggisarna såg riktigt smarriga ut! Pussar

2010-04-26 @ 22:31:14
URL: http://emelinordstrom.blogg.se/

Postat av: Sara

Har också fått den frågan, men håller med! 3 timmar, och bara sitta o glo? Det går nog inte. :P

2010-04-26 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback