Gnäll bloggen.

2010-08-07 @ 19:47:01
Inatt blev det knappt en timmas sömn på raken, fy så ont jag haft. Panodil och Ipren hjälpte inte ett dugg.. Ville bara att nån skulle sticka en morfin spruta i mej.
Trodde jag skulle må lite bättre idag men nee. Behövde alla fall lite miljöombyte/soffbyte. Så nu ligger jag i mammas soffa och blir lite ompysslad. Nått positivt kan va att jag går ner några kilo av dem jag säkert lagt på mej under semestern :P Mamma fixar kantarell soppa, luktar gott så jag hoppas jag kan få några sväljar.

Pratade med min kusin i telefon förut men hon bara asgarva åt min röst... tänk er två stora lass med havregröt i mun, ungefär så låter jag :) Fan va det här  e träligt. Ska försöka fixa intyg från den där läkarn så kanske man kan få tillbaka semesterdagarna alla fall?!?

Har hyrt film så det blir Änglavakt och Valentines day.

Hej hej!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Usch Sandra vilken smeta du åkt på :(. Du behöver inget läkarintyg för att få tillbaka semesterdagar första veckan. Prata med Ulla så fixar det sig säkert.

Krya på dig!

Kram

2010-08-08 @ 10:48:23
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback