Soffdag.

2010-03-01 @ 00:41:57
Tjenare!

Ligger just nu i soffan med Caroline. Vi har i princip bott här hela dagen, förrutom en frukost sväng till Mcdonalds, filmhyrning på hemmakväll & glaffsköp på Hemköp. Blev även en kort kvällspromenad då vi knappt kunde andas i bakis luften.


Gårdagen får nog bara ett G+. Det var kul, men under förväntan och med dagens uppvaknande med sprängande huvudvärk och molande illamående så sjönk ytterligare betyget. Det var så himla mycket unga människor ute, vilket får än att inse att man själv börjar bli äldre.
I alla fall kunde jag inte ta mej upp förrän efter två!!!
Men symtomen gav med sig vid fyra tiden och sen dess har det varit rätt soft.

Elin, Carro & jag har sett två filmer i afton. Law Abiding Citizen var en toppenbra film som ni bara måste se. My one and only var okej men en aning seg.

Åh underbara mamma kom förbi förrut med en OS-mössa till mej se så fin...



Imorgon har jag en till ledig dag. Blir nog en uppstart med spinning och kanske tom ett bodypump pass på em.

Nehe nu har Caroline somnat här, bäst & bära in na till sängen. Nu ska jag se det senaste avsnittet av Solsidan på tvplay! God natt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback