Semla dag.

2010-01-11 @ 21:02:46
Idag packades badkläder. Caroline, Marie, Emeli och jag skulle besöka simhallen.. När vi väl kommer dit såg vi att det visst inte öppnade förrän fyra. Jahopp. Det var bara o vända igen. Så åkte vi hem till mej istället och åt mat och första semlan. Fy va gutt. Caroline har dragit hit sitt Wii spel oxå så nu får hon aldrig tillbaka det:P

Jaja klockan fyra åkte vi tillbaka till simhallen - Caroline. Blev en kilometers simning och solarie och bastu. Mm vad härligt.

Såg som sagt sex in the city filmen igår och kom på tanke att det snart är alla hjärtans dag. Kanske borde se till och skaffa nån karl och dela gele hjärtana med nu då tills dess:P ?

Nu har jag äntligen fått till ett datum som passar hela tjocka släkten. Den 26e blir det bastu bad ute på saunan på Lysingsbadet. Åh vad härligt. Hoppas det fortfarande är vinter och vitt då.

Börjar känna en hel del fjärilar i magen.. Kommer nog drabbas av mardrömmar. Snart sticker tjejligan till Sälen. Så sjukt kul vi ska ha!!! Jag hoppas jag kan hantera dem där skidorna!!

Nehe nu ska jag dra på mej termosar och hälsa på Marie D. Åååh ida ere paradise! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback