ålrens.

2010-03-23 @ 20:26:11

Nepp inte fasen fungerar tvn. Så då kan jag passa på & skriva ytterligare ett dagsinlägg :)

Blev ingen spinning. Marie, Daniel, Frida, Bella & Maja har varit hemma hos mej på kaffe besök idag. Måste nog se till och baka igen. Fick bjuda på mina torra muffins från frysen men Daniel tog nog mer än två, ihop med glassen funka det väl :P Hade passat bra med bakdag då vädret verkligen har varit sådär tröttsamt grått.
Känns som en sån där dag man lixom aldig riktigt blir på allerten.

Idag har jag haft en riktig fiskdag. Till lunch gjorde jag aborre filé med vitvinssås. Och till kvällsmiddag blev det sallad med soltorkade tomater, avokado och kallrökt lax. En omega kick! =)

Idag har jag lagat gröt och matat sötaste Majsan och jag fick även ge henne kvällsvällingen. Hon börjar bli riktigt duktig den där lilla pärlan. Hennes föräldrar kan vara riktigt stolta ;)



Blev en farväl kram till Marie & Daniel. Men det går fort till Juni!
Det är värr med min bror som jag nog inte sett sen i slutet på december :S Usch vad länge sen!! Jag hoppas verkligen verkligen han kommer nu i slutet på april. Han ska få den största födelsedags presenten bara för att jag saknat honom så!!

Mm snart är det oxå dags för årets första grillning. Fi tusan så gutt! I år ska grillas som aldrig förr! Hela sommaren ska göras som aldrig förr förresten!! :)
Jag har fortfarande inte fått klara direktiv gällande min semester. Jag börjar bli riktigt otålig... Jag luska alla fall reda på att jag är i alla fall ledig midsommar helgen :O)

 Ojoj vilken gas låt ni!  Stereo Love- Edward Maya feat Vika J. 


Imorgon ska jag leta reda på påskris och sätta in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback