Huvudvärk.

2010-03-24 @ 22:46:20

Kom nyss hem efter jobb. Blev övertid ikväll, vi hade mycket att göra. Trots att jag överlät mycket till nya sjuksköterskan som håller på och skola in sig till sommaren. Hon skötte sig exemplariskt. Kul med nytt och roligt folk.
Idag hade jag slutbedömning med min sjuksköterske student som vart med mig i fem veckor. Hon har vart kalas bra. Man blir lixom stolt på nått sätt och se nån utvecklas sådär. Jag och Christel fick varsin fin penna. Min var med lila färg, så mitt rapportblad var så fint idag:) Allt blev mycket roligare med den där lila pennan :P Haha. Aah men jag kommer nog sakna min duktiga student. Men hon kommer troligtvis & jobbar hos oss nästa sommar.
Får väll se om jag är kvar och har fått en tjänst då förstås :S De vet man ju inte...

Skulle följt med Emeli och tjuvkikat på hennes tv och Greys. Men jag hann inte med det. Och min tv är fortfarande ur funktion. Jävlar vad jag blir arg påt.

Så nu ska jag försöka mej på och se det här avsnittet på nått sätt innan jag somnar. Om jag nu gör det.. Känns som det blir svårt att varva ner idag.


Puss & kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback