Min tisdag.

2010-03-23 @ 13:45:38

Åh så skönt med en ledig dag så här en tisdag :) Efter att ha jobbat hela helgen så är det här min lilla helg :)
Typiskt bara att solen lyser med sin frånvaro när det skulle passa utmärkt med en långpromenad.
Hela mitt huvud är fullt med snor ända ut i öronen. Skit trist. Så tyvär kanske jag får avboka mitt spinningpass ikväll :( Blää. Mådde dock sämre i helgen så det verkar nog inte vara nån allvarlig flussa.

Imorgon far vår kära Marie iväg för några månader så idag ska jag försöka få lite kvalitetstid med henne innan ho sticker!! Kul för henne. Men ja kommer sakna henne.

Helgen var mkt lugn blev som sagt lite spelkväll hos Frida & Jonas i lördags. Blev en del projekt när Fabian lyckades orsaka toalett stop av oklar anledning som sedan visade sig vara en doftdosa som han hade spolat ner. Smart :)
Sandra & Frida tar ledningen förstås =)Fabian & Jonas grejar.. =)


Ser fram emot helgen. På lördag ska jag tillbaka till mitt gamla hak Överum :) Ska på födelsedagsfest för Mange, Malin & Kinna på Vallonen! Så sköj & få träffa allt folk där igen.



Igårkväll spenderades kvällen ute hos mamma som bjöd på plankstek, mums!



Efter dunsen i torsdags så dog ju som sagt min tv. Idag ringde jag min hyresvärd för andra gången och bad dem ordna detta! Trist att man ska behöva tjata om och få saker och ting gjorda! Även om man inte tittar på tvn så har jag den oftast på när jag är hemma som lite sällskap och nu har jag vart utan i 5 dar. Måste hat fixat till Greys imorrn alla fall! =)

Nu ska jag fräscha upp min lägenhet. Dags att leta nya vårgardiner snart och liva upp ett!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sandra, jag lider med dej som inte har nån tv. Du missar ju desperate ikväll juh. puss på da

2010-03-23 @ 19:46:55

Postat av: Anonym

Jupp... Får sitta här vid datorn med ljus och lite musik. Inte fan fick jag nån fungerande tv idag! Hoppas verkligen att jag kan se Grays imorrn efter jobbet! Annars *****!

2010-03-23 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback