Norsk Karoke!..

2010-03-03 @ 23:12:35

Ja ni vilken rolig grej!=) Igår var det personal fest och det var en hel del lekar ordnade. Oj vad kul sånt är! Däribland Norsk Karoke. Jag trodde jag skulle dö av skratt. Oj vad alla såg roliga ut. Och man trodde verkligen att man var så jäkla duktig oxå.


 Jag fick dock nitlotten IGEN att åka på att vara fest arrangör nästa sommarfest, vilket jag även var förra sommarn. Men det är rätt kul ifs och ordna och greja :) Nu har vi lång tid att planera ihop något riktigt kul!

Hann med en promenad med Jennie och Marie på fm och passade på och njuta av det soliga, dock kalla vädret. Sedan har kvällen spenderats på sjukhuset och massa jobb.

Hann hem lagom till sesongs starten av Greys Anatomy, vilken lycka! Bästa programmet!

Nu är det straxt dags för sängen och imorgon jobb + spinning. Sedan väntar en ledig fredag! På det en kort arbets helg, lördag & söndag.


Kommentarer

Postat av: Sandra

De kommer ju bli en kanonfest till sommaren, då måste jag bara komma. Hoppas på ledig kväll då =)

2010-03-04 @ 17:53:59
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback