Täppt.

2010-03-20 @ 19:38:49

Oj då, skulle ta en sömntur efter jobbet vid tre och tre timmar senare vaknar jag! Men skönt var det! Har nyss ätit lite och korkat upp med ett glas vin. Men ikväll känner jag inte alls för någon röjar tillställning. Blir lite spel och hem skapligt. Någon slags flussa verkar olyckligen ha infunnit sig i min kropp, jag hoppas inte att den blirlångvarig.

Min tv krashade visst häromdagen. Hörde en jätte smäll, något som föll ner från taket och sen dog signalen på tvn. Försökte nå min hyresvärd igår utan resultat men sen var jag i full gång med jobb. Så det blir en helg utan tv.

Nehe nu måste jag sno mej på! Trevlig lördag hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback