Tygsko..

2010-03-11 @ 23:10:47

Ne det var kanske ingen hit och ut och gå i. Trots att solen lyser med stor närvaro så är det fortfarande snöit och blaskigt. Så mina Converse får ta sig ett bad i tvättmaskinen. Jag startade dagen med en promenad med Jennie och Bellan & förstås Majsen. (Hon har börjat få en tand. Sött)!

Igår var vi för omväxlingsskull på Innebandy match. Helt okej faktiskt, och grabbarna vann ju! Trots att vi hoppade sista perioden för Greys! =)

Fredagen närmar sig med timmar och den är härligt välkommen!! Åh vad skönt det ska bli med helg, jag behövert! Jag ska ta mitt veckans första men dock inte sista träningspass efter jobbet. Innan dess ska jag dra gammelfarfars hand och fräsha upp mitt hem inför vår "Mor & dotter fest". Vi har hittat på värsta roliga...Tjejerna ska träffs och serva våra mammor med god mat och förstås en del vinpimplande. Det här kan bli mycket spännande och sluta hur som :)


Nu sover vi! Ajöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback