Underbart

2010-03-07 @ 20:37:46
Då var även denna jobbar helg över. Tog mej med nöd och näppe till body pumpen efter jobbet, så nu har jag varit riktigt duktig.
Imorgon väntas en ledig dag och då ska mor & jag ta skoter ut till Västra Eknö och hälsa på mormor och morfar! Ska bli så mysigt. Jag har inte varit därute sedan midsommar så det är på tiden! Hoppas verkligen på en solskensdag.
I år hoppas jag på en ledig midsommar helg, men det vore inte mer än rätt då jag jobbade en hel lång helg förra året. Älskar den ön!

Mamma och jag har precis gluffsat tacos och ska nu se Allt för min syster, bara och ta fram näsduken.

Try sleeping With a broken heart - Alicia Keys, vilken låt!!

Är på sånt underbart humör. God kväll! =)



Kommentarer

Postat av: Sandra

Låter härligt Sandra, perfekt väder blev de idag :)

Kram

2010-03-08 @ 15:26:47
URL: http://sandralej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback