galenskap.

2010-03-14 @ 22:32:03

Vår mor & dotter fest i fredags vart verkligen succé. Det kan vi varmt rekommendera. Vi bjöd våra goa mammor på grekiskpyttipanna & till efterätt panacotta med hallon. Det tog dock ett tag innan maten var klar och innan maten stog på bordet hade mycket vin hunnits sjunka in. Men oj vilken härlig stämning. Alla mammor passade riktigt bra tillsammans oxå. Va ju bara tvungen att styra upp en Norsk Karoke, lika kul även denna kväll=) Då vi även valde ut en låt som resp mor och dotter trodde skulle passa varandra =)
Självklart stampades klackarna uppe i min vindsvåning. Birgitta & mamma visade den nya "buggvarianten av slit & dra," kul.

karoke =)Emma o Jennie kör dockvagn =) Hawwis.

Kvällen avslutades en sväng på Harrys. Nu lär nog detta bli en tradition :)
Dock kändes lördagen mycket tung i kropp och knopp. Jennie och min inplanerade spinning blev avbokad. Tog sin tid innan jag var i topp trim. Men hade ju planerat in fest för lördagen med och det kunde ju inte avstyras :) Men lagom till kvällen var vi i gasen igen hos Berra & ett gäng trevliga grabbar.

Bäste taxi bilen.
Röd vin vart inget alternativ igår:P Höll mej till cider och GROGG! :) Men det blev i ganska lugna tempon. Även denna kväll blev kalas.

Idag har jag mått som en prinsessa och det blev en lång lång promenad med Caroline och vi avslutade med en söndags stek.

Nu ikväll fick v tag på filmen Bröllopsfotografen, den var helt okej faktiskt.

Imorgon ska jag hinna utnyttja förmiddagen innan det blir dags för en jobbarkväll. Sen blir denna vecka lite annorlunda. På tisdag till onsdag åker jag på förbättringsarbete till Borgholm och håller till på strandhotel. Känns spännande men det kommer oxå bli en uppstart för ett stort projekt!


Kommentarer

Postat av: Sandra

Vi såg också bröllopsfotografen igår, sevärd och lite smårolig på sina ställen tyckte vi :)

2010-03-15 @ 11:45:30
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback