Våffeldagen vare.

2010-03-25 @ 22:52:02

Efter jobbet blev det ett våffelbak. Men jag skulle iväg på spinning så åt mej inte sådär äckelmätt som man annars lätt lyckas göra med våfflor. Mamma hade med en hemma gjord björnbärs sylt som var väldans god.

I år ska jag minsann sylta och safta mer! Jag har börjat tänka ekologiskt och välja produkter med bättre kvalitet och inte massa tillsatser och sånt. Därför tror jag på bla på egna gjorde syltar. Finns så mycket skit som man stoppar i sig!

Spinningen gick riktigt bra idag. Förutom att jag mot slutet fick andningsbesvär & jag var rädd att folk runt omkring mej skulle tro att jag svalt en gulmes eller liknande fågel. Tur att jag har brorsans gamla Bricanyl i träningsbagen. Jag måste se till att ta i tu med det här. Måste nog ha nån underhållande behandling ist för att drabbas av astmafall light cirka en gång i veckan :)

Mot kvällen stämdes träff med kollegan Emeli. Vi tog faktiskt en sväng på stan, "tjejkväll", butikerna va öppet till nio med rea förstås. Jag spanade mest gardiner. Tror jag har bestämt mej för ett par rosa gardiner till vardagsrummet... Matchar min gråa soffa och mina rosa pesitecher här o där =)
Emeli och jag avslutade med varma mackor, te och en film.

Jag hoppas kunna flexa lite imorgon så jag kan vara ute i tid och för en gångs skull inte behöva vara sån tidsoptimist. Blir nog och fara till Överum redan med fyra tåget på lördag.

Godnatt.


Kommentarer

Postat av: Sandra

De låter inte alls bra med dina andningsbesvär. Beställ en tid nu Sandra och kolla upp det.

Kram

2010-03-25 @ 22:56:11
URL: http://sandralej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback