Vilt :)

2010-03-06 @ 11:23:37


Just nu laddas det för arbete. Blir en kvällstur idag och imorgon jobbas det till tre. Så det blir bara en korthelg. Rätt skönt, då hinner jag passa på och ha lite återhämtning:) Jag är ledig på måndag och då planeras en tripp ut till skärgården! Äntligen, hoppas solen lyser över V.Eknö då med!

Igår hade jag en sån där skön ledig fredag, först blev det simhall och solning med mamma. En sallad från Ost och Delej. En promenad i det soliga vädret och på det ett pass med bodypump & spinning. Jag har mest prioriterat spinningen senaste tiden, så det känns att jag lyfte skrot igår, ont i kroppen.

Kvällen spenderades med tjejerna hos Bella. Vi gjorde en fläskfilégryta och klyftisar. Marie är ju en sån där viltkötts ätare. Och efter att först ätit en bit hjort och sen gick på fläskfilén som verkligen smakade GRIS... Mm jag tror jag med ska börja äta enbart viltkött, vilken skillnad! :)

Nee ni känner mej riktigt oinspirerad för bloggning nu så nu får det räcka! Ha en bra dag och njut av solen ni som kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback