Chicken.... baaap baap baapppa.

2010-05-05 @ 22:34:22
Hann med en hel del i hemmet idag innan jag kom iväg till jobbet, jag har inte riktigt prioriterat städningen på länge.
Men fy bubblan så harmoniskt det kändes och knalla hemmåt vid nio tiden. Nu är jag lixom ledig i 5 hela dagar! Ska bli otroligt skönt. Hoppas på lite spännande äventyr i Norge men ser oxå fram emot att komma iväg & bara koppla av.. Det har varit intensivt med arbetet senaste veckorna så det behövs en liten breake.

Vi tuffar uppåt mot Arlanda imorgon em & vid åtta hugger lyfter planet mot Bergen, jag gillar verkligen att flyga! Bara vi inte möts av nått askmoln :)

Kollade på resor igår men har inte riktigt beslutat vårt resmål. Grekland känns lite osäkert just nu så det kanske slutar med Cypern även i år.

Den här veckan blir det ingen träning alls av den intensiva sorten. Och efter min Norge tripp startar vi upp med Cambridge kuren... Minst en vecka!! Utmana utmana! :) Får ta upp träningen om några veckor igen.

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback