Cypern 24/5

2010-05-10 @ 23:43:01
Den här dagen har varit lång! Jag har tvättat ett par tvättar & varit ganska lat. Tog faktiskt en promenad med min kusin på en timma. Det kom dock en stor regnskur, som tur slutade lagom då vi hann bli jätte blötta=)

Sen har jag varit hemma hos Isabelle hela kvällen. Caroline dök upp & jag tittade på när dem åt stuvade makaroner & falafel... :) Inget alternativ för mej ifs. Blev en till shake :) Tyckte synd om mej själv stundvis och små attacker av illamående kom farande, dock inget kurr i magen. Tänkte då att eeh jag lägger nert jag går hem och tar en matbit men sen mådde jag redigt bra igen, jag har liksom inte varit hungrig. Ja nu kör vi! =) Har min kollega Emeli som oxå kör kuren så det är bra att ha nån och bolla med :) emelinordstrom.blogg.se


Nu är vår resa boka till Cypern! Fi bubblan vad härligt vi ska ha det tjejer !!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback