Dag 3.

2010-05-12 @ 23:19:30
Då börjar dag tre gå mot sitt slut. Dagen som brukar vara den värsta. Men det har gått riktigt bra. Dock jobbigt och gå iväg "på lunch" och sitta med vattenglas medan övriga kollegor värmer god mat :)

Efter jobbet gick jag ner till teliabutiken för och se över ev mobilköp. Men mitt abonemang löper inte ut förrän i november! Så får nog bli en ny mobil efter cypernresan =) Fick låna en gammal mobbe av faster så länge =)

Ikväll var mor & jag på bion Änglavakt. En mycket bra film. Mina ögon rann hela tiden. Jag är så jäkla känslig. Men se den hörni.

Imorgon ska jag jobbar min första natt, blir bara som inskolning för att se om jag klarar av nattjobberi. Jag har faktiskt lagt ett par natturer till hösten oxå, delvis för extra pengar och nån mindre dagtur kan fallera.

Nu ska Carro och jag göra lite magövningar =) Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback