Dag 5

2010-05-14 @ 16:24:04
Kom hem vid kvart i åtta imorse. Somnade säkert vid åtta och vaknade vid 15.15. Skönt. Kände mej riktigt utvilad. Natten gick riktigt bra. Kändes nästan nervöst fast det var på min egna avdelning. Men skillnaden var att det var natt & arbetet ser lite annorlunda ut. Bara grejej att smyga in till patienten med antibiotika droppet utan att övriga patienter ska vakna, knappt tända en lampa samt försöka att inte snubbla över någon rullator eller annat oförutsett=) Men jag var knappt minsta trött faktiskt. Men så vilsen jag kände mej när jag skulle överraportera till kollegorna på morgonen, hur var det nu då? :) Ja det får bli mer nätter.

Nu ska jag vara ledig på lördag och söndag. Känns ganska trist med en helg utan mat och speciellt utan ett glas vin=) Mat är verkligen livets höjdpunkter ju. Men ännu ska jag hålla i flera dagar till. -2 kg alla fall på 4dagar,  helt ok.

Ska nog till Isabelle ikväll, får se om det bli nån mer av flickorna.

Nu känner jag för en promenad & frisk luft. Fortfarande trist väder, urrk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback