Dag 6.

2010-05-15 @ 17:32:08
Oj vad det var svårt att somna inatt efter ha rubbat dygnsrytmen dan innan.

Igår lyckades jag oxå sabba min dator så nu funkar inte den heller! Minus mobil & dator på en vecka. Fy bubblan, det borde stå klant i pannan!

Idag har jag vart på promenad, strykit, städat och lyssnat på radio istället för facebook häng :)

Är hemma hos Isabelle nu och ska snart iväg till Jenny för lite tjejfest. Jag ska dock inte ta en dropp. Får se om jag ändå hänger med ut en sväng eller om det blir sängen istället. Känns som att jag lika gärna hade jobbat denna helg faktiskt. Guud vad långa dagarna blir utan mat.



Kommentarer

Postat av: Sandra

Du får gärna jobba helgen åt mig ;))

2010-05-15 @ 22:12:39
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback