Dag 7

2010-05-16 @ 14:32:24
Schyssta vänner man har. När en ann svälter kommer Carro & Bella hem till mej med varsinn kebabrulle från finaste kebabmästaren & en stor godispåse... Men jag stog emot =)

Igår var det som sagt tjejhäng hos Forre, mycket trevligt! Vilka härliga tjejer jag har!! =) På harrys var det mest äldre så till slut hamnade vi på palladium. Vet inte ens om jag har varit nykter där nån gång. Men jag hade ändå rätt kul och kunde svänga mina lurviga med en loka, kanske i något stelare moves än vanligt :)

Ska nog snart ta en promenad med Caroline & till kvällen blir det troligen filmhäng.

Troligtvis planerar jag att fortsätta ren kur med cambridge tom nästa fredag. Bäst att börja vänja magsäcken med mat innan vi drar på resa!  Åh vad härligt det ska bli! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback