Daggmask.

2010-05-13 @ 18:40:36
Mm det var re gott om när Emeli & jag var ute & gick i regnet. Det slutade faktiskt under vår promenad så det var skönt & röra på sig.

Bella & jag var som sagt en sväng ute vid Lager, jag hade nog kunnat handla på mej lite men hade ingen lust att ställa mej i en kö som var 10 meter :)

Vi åkte hem och besökte Emelie W & Martin & drack kaffe istället. Tittade på deras nya kök, mycket nice! Det där kaffet blev nog orsaken till att jag inte hade minsta ro till en siesta innan jobbet. Men jag sov ju ändå så länge idag så jag ska nog kunna hålla mej vaken hela natten.

Har varit lite yrslig på em. Men det börjar ordna till sig efter andra drinken. Lite svårt hur man ska lägga upp det lixom när man ska vara nattuggla. Men nu har alla fall magen krympt ihop lite. Kanske ska väga mej ikväll... Men det kanske e roligare o vänta till på måndag när en vecka har gått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback