Gammelgäddan.

2010-05-18 @ 23:20:07
Så skönt. Idag har jag lyckats bocka av lite på listan:)
Bella och jag har kört runt överallt i stan idag. Har inhandlat två nya solbrills! :)

Vi hoppade speedwayn ikväll och tog istället en tur mot sjön och den härliga solen för att prova på fiskelyckan. Frida tog hem den lyckan med två fina gäddor, Jonas fick oxå upp en liten bebisgädda.

Längtar verkligen till Lördag! Då blir det mat för min del! Grillat! Och vin!!!!  Sen blir det ut till Pers stuga för födelsedags fest, kul! Finns många fest minnen från den stugan, det är sommar det:)

Jag har varit dålig på bilduppdatering senaste tiden så här kommer lite från dagen:

Sötaste Maja. Visade idag vart magen var:)Rädda för hästar!?JennieJonas & storfiskar Frida!

Nehe är faktiskt riktigt trött nu och det är hög tid för sängen! Godnatt.

Kommentarer

Postat av: Karin

Känner igen det där stället:)

2010-05-19 @ 10:10:38

Postat av: Sandra

Du gör det va Karin!:P Jag var så nervös att någon "ägare" skulle komma. Men Shomp sa att han fått tillåtelse från Kurta!:P Kram

2010-05-19 @ 15:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback