I Bergen har alla fasta rumpor :)

2010-05-09 @ 22:33:00
Nu ligger man hemma i sin egen soffa. Men gud så bra jag haft det på denna mini semester. Alla måste uppleva Bergen! Bergen har verkligen allt! Som sagt Berg finns det gott om överallt, höga berg med snötoppar här & där, små mysiga sjöar, jätte fin hamn med stora båtar som lunkade in i det strålande vår/sommarvädret vi prickade in och massa härliga butiker & gallerior.

Gaah vad fint. Jag blir riktigt sugen att snart i framtiden ta tjänstledigt för att jobba cirka 3 månader på nått utav Bergens sjukhus. Nån som följer med ? :)


Här kommer lite bilder från helgen (fler kommer på facebook)
I luften =)Brossan!! =)Vätskepause.. upp till toppen ska vi!Nästan på toppen men inte redigt.sådär =)

Tack David & Sara för en fin helg.


Imorgon börjar en tuff tid igen. Jag ska utmana mig själv i kamp med Cambridge. Och detta för att gå ner ett par extra kilon till sommaren. Cambridge består av pulver shakar, man ersätter dem ist för måltider. Tre ggr/dag och en massa vatten.

Tog en kik på schemat jag hade räknat med att jobba långhelg kommande helg, men var tydligen ledig :) Fint. Kanske blir en nattur denna veckaoxå. Ska prova på den branchen och se om det kan va nått att ha & utöka schemat med :)

Förresten vet ni hur många älgar jag såg på väg hem! Nio styckna! Nio styckna bara mellan Forsby & Björnsholm, de ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback