Sicken bra helg.

2010-05-03 @ 00:07:32
Vilken toppen helg jag har haft! Igår drog vi en gammal passat till Linköping, bakom ratten hade vi caroline och fy så rädda vi var Sofie & Jag. Otroligt att vi kom till Emma välbehållna :) I Gottfridsberg drog vi fram vinet och forsatte våra galenskaper. Ah gud vad kul vi har haft det. Är glad att jag inte ballade ur från denna tripp.
Kvällen/ natten tillbringades sedan på Harrys med topptipp humör.

Tjejerna:=)Emma.Bravader.... :)Sofie.Taxi gurra!ShoppingNova med brillor.

På vägen hem gjorde vi oss oense med en korvgubbe. Han tappar min korv när han ska langa övern och försöker skylla det på mej. Jag insisterar på att få en ny korv. Då tar korvgubben samma korv och torkar av den! Nehee dö! Äckel. Plus att jag fick betala 40 spänn för 2 korvar, det va han som gjorde bort sej. Vi hade tänkt punktera däcket på den där korvvagnen idag men tyvär fanns den inte kvar. Usch vilken otäck man. Carro var vansinnig.

Vid halv tio vaknar jag av att den lilla tältsäng jag sov i braka ihop. Trodde det var Sofie som sabbotera.. :) Hum.. Pigga och alerta bar det ner mot stan och brädes lite pengar. Blev en vit body, EN TILL bikni, två skjort tunnikor.

Nu har carro och jag däckat på min soffa efter en långpromenad och risgrynsgröt.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback