Vaki vaki

2010-09-03 @ 01:40:07
Jo, Marie och jag hett oss allt ett par liter med kantareller i skogen. 2,5 timme spenderades i härligt höstväder på hemlig mark :) Nu har även trattkantarellerna ploppat opp. Så imorgon/idag blir det svamp rensning (dock inte lika kul) och tillagning av kantarell- och Västerbottenpaj. Imorgon kväll ska vi på kräftkalas/julbord hos Cilla och Staffan med några kollegor.

Är det någon mer än jag med mobilt bredband från Telia som har problem? Mitt bara loggar ur sig hela tiden, tror jag blir galen. Idag verkade det inte funka alls! Måste nog gå ner och kräva ett nytt. Man blir ju helt meningslös utan Internet! Gah. 

Dags att spruta antibiotika... 

//Nattugglan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback